Vadība - 26 323 054 | Recepcija - 26 632 035

Grupu nodarbības

⚠️ATGĀDINAM⚠️ pieraksts uz nodarbībām ir OBLIGĀTS❗️ Cienīsim viens otru un ja nevari ierasties uz nodarbību-atcel savu pierakstu zvanot uz MOVE GYM recepciju❗️ne vēlāk kā 2h pirms nodarbības❗️Turpāk,ja neatcelsi savu pierakstu un neieradīsies uz nodarbību (3x ) uz nodarbībām netiksi pierakstīts❗️

ABL
Abs, back & legs. Vidējas intensitātes treniņš, kura laikā tiek nodarbināti kāju, preses un sēžas muskuļi. Intensitāte – Vidēja.

Vesela mugura & core + pilates
Treniņš, kurā akcents tiek likts uz dziļo muskulatūru, kā arī preses stiprināšanu. Piemērots jebkura vecuma cilvēkiem ar jebkādu sagatavotības līmeni. Intensitāte – Zema.

Cross fitness
Šis treniņš ir izveidots uz funkcionālam kustībām, augstas intensitātes. Cross Fit var aprakstīt kā programmu spēka vingrinājumiem ar mērķi uzlabot vispārējo fizisko formu, reakciju, izturību un gatavību jebkurai fiziskai aktivitātei. Intensitāte – Augsta.

Fitness Yoga
Attīsta spēku, kustību amplitūdu un locītavu lokanību. Speciāli vingrinājumi uzlabos elpošanu, koncentrēšanās spēju, emocionālo noskaņojumu, palīdzēs cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu. Intensitāte – Zema.

Brazilian butt+abs
Nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai. Vingrinājumi koncentrēti uz 3 galvenajiem sēžas muskuļiem, kuri veicina sēžas muskuļu tonizēšanu, pacelšanu un gurnu apkārtmēra samazināšanu.Nodarbība iekļauj sevī arī vēdera preses vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – gumijas, stepa soliņi u.c. Intensitāte – Vidēja.

Workout with baby
Esi jaunā māmiņa un vēlies iegūt labu fizisko formu, bet nav kas pieskata mazuli? Pie mums tā nav problēma, nāc uz Workout with baby nodarbību kopā ar savu mazuli un sportojiet kopā. Intensitāte-Vidēja.

Sun day fun day

Kā vislabāk sākt savu rītu? Ar aktīvu, uzmundrinošu nodarbību labai pašsajūtai un fiziskajai formai. Treniņš ietver sevī dažādas fiziskās aktivitātes, spēka un stiepšanās vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa soliņi, bumbas u.c. Pateicoties mūsu lieliskajiem treneriem Good morning ne tikai palīdzēs uzturēt ķermeni tonusā, bet arī pozitīvi uzlādēs Jūs visai dienai! Intensitāte – Vidēja.

Resistance force

Treniņi uz inetrvāliem, izmanto dažāda veida aprīkojumu un sava ķermeņa svaru. Intensitāte – Vidēja.