Vadība - 26 323 054 | Recepcija - 26 632 035

Nodarbību apraksts

Wake up and have nice day
Kā vislabāk sākt savu rītu? Ar aktīvu, uzmundrinošu nodarbību labai pašsajūtai un fiziskajai formai. Treniņš ietver sevī dažādas fiziskās aktivitātes, spēka un stiepšanās vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa soliņi, bumbas u.c. Pateicoties mūsu lieliskajiem treneriem Wake up and Have a nice day netikai palīdzēs uzturēt ķermeni tonusā, bet arī pozitīvi uzlādēs Jūs visai dienai! Intensitāte-Vidēja

Upper body
Uzmundrinoša nodarbība, kura vērsta uz vēdera preses, muguras, krūšu, roku, plecu muskulatūras stiprināšanu un tonizēšanu. Nodarbība ietver arī stiepšanās vingrinājumus, kas ne tikai samazina savainojumu iespējamību, bet arī attīsta lokanību un normalizē asinsrites cirkulāciju, kas nodarbības laikā ir uzlabojusies. Intensitāte-Vidēja
Interval Training
Veiksmīgs spēka un kardio slodzes savienojums. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa soliņi u.c. Nodarbībā nav sarežģītas horeogrāfijas. Intensitāte-Vidēja

Vesela Mugura
Nodarbība paredzēta: vēdera, muguras, sēžas, kāju un roku muskulatūras nostiprināšanai. Ipaši piemērota cilvēkiem ar sēdošu darbu. Tiek izmantots dažāds inventārs – bumbas, nūjas, elastīgās gumijas u. c.Intensitāte – Vidēja.

Crossfit
Šis treniņš ir izveidots uz funkcionālam kustībām,augstas intensitātes. Cross Fit var aprakstīt kā programmu spēka vingrinājumiem ar mērķi uzlabot vispārējo fizisko formu ,reakciju ,izturību un gatavību jebkurai fiziskai aktivitātei. Intensitāte-augsta.

Circle training
Vidējas intensitates treniņa metode, kura sastāv no spēka un aerobikas vingrinājumiem. Viens aplis sastāv no vairākiem vingrinajumiem uz dažādām ķermeņa daļām,kuri tiek izpildīti viens aiz otra. Katrs vingrinājums tiek izpildīts noteiktā laika intervāla. Intensitāte-Vidēja
Vingrošana grūtniecēm
Kā justies fiziski aktīvai arī grūtniecības laikā?Ar patīkamu un uzmundrinošu nodarbību,kas palīdzēs uzturēt sevi labā fiziskajā formā arī grūtniecības laikā.Zemas intensitātes vingrošana topošajām māmmiņām.Tiek veikti elpošanas vingrinājumi. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – bumbas,gumijas u.c Intensitāte-Zema

Yoga
Attīsta spēku, kustību amplitūdu un locītavu lokanību. Speciāli vingrinājumi uzlabos elpošanu, koncentrēšanās spēju, emocionālo noskaņojumu, palīdzēs cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu.Intensitate-Vidēja

Funkcional training
Nodarbības mērķis – koordinācijas, spēka, izturības, lokanības un līdzsvara attīstīšana. Dziļo muskuļu – stabilizatoru attīstīšana. Nodarbībā tiek izmantotas dabiskas kustības un slodze, ar kuru sastopamies katru dienu.Intensitate-Vidēja

Body power
Vidējas (Body power+ augstas intensitātes) vingrošana paradzēta muskuļu spēka attīstīšanai un kaloriju dedzināšanai,vingrinājumi paradzeti visādām muskuļu grupām. Intensitate-Vidēja

Bad ass+abs
Augstas intensitātes nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai. Vingrinājumi koncentrēti uz 3 galvenajiem sēžas muskuļiem, kuri veicina sēžas muskuļu tonizēšanu, pacelšanu un gurnu apkārtmēra samazināšanu.Nodarbība iekļauj sevī arī vēdera preses vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – gumijas, stepa soliņi u.c. Intensitāte-Vidējs

Workout with baby
Esi jaunā māmiņa,un vēlies iegūt labu fizisko formu,bet nav kas pieskata mazuli?Pie mums tā nav problēma,nāc uz Workout with baby nodarbību kopā ar savu mazuli,un sportojiet kopā.Intensitāte-Vidēja

Sweat in the beat
Enerģiska un ritmiska nodarbība tauku dedzināšanai.Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, stepa soliņi u.c.

Legs and Press (vidēja intensitāte)
Nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai un tonizēšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu elementi un tiek izmantots dažāds inventārs: stepa soli, svaru ripas u.c.

Nodarbība ar cīņu elementiem (augsta intensitāte)
Izaicinoša un jaudīga nodarbība, kas veidota, iedvesmojoties no dažādiem cīņu stiliem (bokss, kikbokss, Muai Thai, Džiudžitsu u.c.). Ar spērieniem un sitieniem mūzikas tempā tiks uzlabota izturība, veiklība, koordinācija, trenēts ātrums, spēks, kā arī dedzinātas kalorijas. Nāc un izaicini savus dēmonus! Ideāls veids, kā izlādēties.

Cardio Blast (augsta intensitāte)
Izaicinoša, tomēr arī enerģijas pilna un pozitīvi uzlādējoša nodarbība, kurā horeogrāfijas veidā tiek veikti aerobikas, skriešanas, spēka un izturības vingrinājumi, kā arī lecieni, atspiedieni u.c. izaicinoši elementi. Svīsti un trenē izturību un eksplozīvo spēku!

Weight Bar Workout HIIT: Weight Bar Workout HIIT Vēlies ātri un efektīvi uzlabot spēku, izturību un iegūt muskuļu reljefu? Tad šī augstas intensitātes intervālu stila nodarbība būs ideāls veids, kas apvieno gan spēka, gan izturības treniņa elementus. Nodarbībā tiek izmantots svaru stienis ar ripām.