Vadība - 26 323 054 | Recepcija - 26 632 035

Grupu nodarbības


Wake up and have nice day
Kā vislabāk sākt savu rītu? Ar aktīvu, uzmundrinošu nodarbību labai pašsajūtai un fiziskajai formai. Treniņš ietver sevī dažādas fiziskās aktivitātes, spēka un stiepšanās vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa soliņi, bumbas u.c. Pateicoties mūsu lieliskajiem treneriem Wake up and Have a nice day ne tikai palīdzēs uzturēt ķermeni tonusā, bet arī pozitīvi uzlādēs Jūs visai dienai! Intensitāte – Vidēja.

Upper body
Uzmundrinoša nodarbība, kura vērsta uz vēdera preses, muguras, krūšu, roku, plecu muskulatūras stiprināšanu un tonizēšanu. Nodarbība ietver arī stiepšanās vingrinājumus, kas ne tikai samazina savainojumu iespējamību, bet arī attīsta lokanību un normalizē asinsrites cirkulāciju, kas nodarbības laikā ir uzlabojusies. Intensitāte – Vidēja.

Interval Training
Veiksmīgs spēka un kardio slodzes savienojums. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa soliņi u.c. Nodarbībā nav sarežģītas horeogrāfijas. Intensitāte – Vidēja.

ABL
Abs, back & legs. Vidējas intensitātes treniņš, kura laikā tiek nodarbināti kāju, preses un sēžas muskuļi. Intensitāte – Vidēja.

Vesela mugura + core
Treniņš, kurā akcents tiek likts uz muguras muskuļu, kā arī preses stiprināšanu. Piemērots jebkura vecuma cilvēkiem ar jebkādu sagatavotības līmeni. Intensitāte – Zema.

Crossfit
Šis treniņš ir izveidots uz funkcionālam kustībām, augstas intensitātes. Cross Fit var aprakstīt kā programmu spēka vingrinājumiem ar mērķi uzlabot vispārējo fizisko formu, reakciju, izturību un gatavību jebkurai fiziskai aktivitātei. Intensitāte – Augsta.

Circle training
Vidējas intensitates treniņa metode, kura sastāv no spēka un aerobikas vingrinājumiem. Viens aplis sastāv no vairākiem vingrinajumiem uz dažādām ķermeņa daļām, kuri tiek izpildīti viens aiz otra. Katrs vingrinājums tiek izpildīts noteiktā laika intervāla. Intensitāte-Vidēja.

Vingrošana grūtniecēm
Kā justies fiziski aktīvai arī grūtniecības laikā? Ar patīkamu un uzmundrinošu nodarbību,kas palīdzēs uzturēt sevi labā fiziskajā formā arī grūtniecības laikā. Vingrošana topošajām māmmiņām. Tiek veikti elpošanas vingrinājumi. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – bumbas, gumijas u.c. Zema intensitāte.

Yoga
Attīsta spēku, kustību amplitūdu un locītavu lokanību. Speciāli vingrinājumi uzlabos elpošanu, koncentrēšanās spēju, emocionālo noskaņojumu, palīdzēs cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu. Intensitate-Vidēja.

Funkcional training
Nodarbības mērķis – koordinācijas, spēka, izturības, lokanības un līdzsvara attīstīšana. Dziļo muskuļu – stabilizatoru attīstīšana. Nodarbībā tiek izmantotas dabiskas kustības un slodze, ar kuru sastopamies katru dienu. Intensitate-Vidēja.

Body power
Vidējas (Body power + augstas intensitātes) vingrošana paradzēta muskuļu spēka attīstīšanai un kaloriju dedzināšanai,vingrinājumi paradzeti visādām muskuļu grupām. Intensitate-Vidēja.

Bad ass+abs
Nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai. Vingrinājumi koncentrēti uz 3 galvenajiem sēžas muskuļiem, kuri veicina sēžas muskuļu tonizēšanu, pacelšanu un gurnu apkārtmēra samazināšanu.Nodarbība iekļauj sevī arī vēdera preses vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – gumijas, stepa soliņi u.c. Intensitāte – Augsta.

Workout with baby
Esi jaunā māmiņa un vēlies iegūt labu fizisko formu, bet nav kas pieskata mazuli? Pie mums tā nav problēma, nāc uz Workout with baby nodarbību kopā ar savu mazuli un sportojiet kopā. Intensitāte-Vidēja.

Sweat in the beat
Enerģiska un ritmiska nodarbība tauku dedzināšanai. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, stepa soliņi u.c. Intensitāte – Vidēja.

Legs and Press
Nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai un tonizēšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu elementi un tiek izmantots dažāds inventārs – stepa soli, svaru ripas u.c. Intensitāte – Vidēja.

Kick and sweat
Izaicinoša un jaudīga nodarbība, kas veidota, iedvesmojoties no dažādiem cīņu stiliem (bokss, kikbokss, Muai Thai, Džiudžitsu u.c.). Ar spērieniem un sitieniem mūzikas tempā tiks uzlabota izturība, veiklība, koordinācija, trenēts ātrums, spēks, kā arī dedzinātas kalorijas. Nāc un izaicini savus dēmonus! Ideāls veids, kā izlādēties. Intensitāte – Augsta.

Cardio Blast
Izaicinoša, tomēr arī enerģijas pilna un pozitīvi uzlādējoša nodarbība, kurā horeogrāfijas veidā tiek veikti aerobikas, skriešanas, spēka un izturības vingrinājumi, kā arī lecieni, atspiedieni u.c. izaicinoši elementi. Svīsti un trenē izturību un eksplozīvo spēku! Intensitāte – Augsta.

Weight Bar Workout HIIT Vēlies ātri un efektīvi uzlabot spēku, izturību un iegūt muskuļu reljefu? Tad šī intervālu stila nodarbība būs ideāls veids, kas apvieno gan spēka, gan izturības treniņa elementus. Nodarbībā tiek izmantots svaru stienis ar ripām. Intensitāte – Augsta.

Youngster fitness: Fitness jauniešiem, kā arī vienkārši klientiem,kuriem iespējams nav pietiekamu zināšanu par trenažieru izmantošanu vai vienkārši vēlias apgūt ko jaunu. Treniņos iemācīsieties kā pareizi izmantot trenažierus, kā arī iegūsiet jaunas zināšanas par to, kādi muskuļi tiek nodarbināti, darbojoties ar attiecīgo trenažieri. Intensitāte – Vidēja.