Vadība - 26 323 054 | Recepcija - 26 632 035

Grupu nodarbības


ABL
Abs, back & legs. Vidējas intensitātes treniņš, kura laikā tiek nodarbināti kāju, preses un sēžas muskuļi. Intensitāte – Vidēja.

Vesela mugura & core + pilates
Treniņš, kurā akcents tiek likts uz dziļo muskulatūru, kā arī preses stiprināšanu. Piemērots jebkura vecuma cilvēkiem ar jebkādu sagatavotības līmeni. Intensitāte – Zema.

Cross fitness
Šis treniņš ir izveidots uz funkcionālam kustībām, augstas intensitātes. Cross Fit var aprakstīt kā programmu spēka vingrinājumiem ar mērķi uzlabot vispārējo fizisko formu, reakciju, izturību un gatavību jebkurai fiziskai aktivitātei. Intensitāte – Augsta.

Fitness Yoga
Attīsta spēku, kustību amplitūdu un locītavu lokanību. Speciāli vingrinājumi uzlabos elpošanu, koncentrēšanās spēju, emocionālo noskaņojumu, palīdzēs cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu. Intensitāte – Zema.

Brazilian butt+abs
Nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai. Vingrinājumi koncentrēti uz 3 galvenajiem sēžas muskuļiem, kuri veicina sēžas muskuļu tonizēšanu, pacelšanu un gurnu apkārtmēra samazināšanu.Nodarbība iekļauj sevī arī vēdera preses vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – gumijas, stepa soliņi u.c. Intensitāte – Vidēja.

Workout with baby
Esi jaunā māmiņa un vēlies iegūt labu fizisko formu, bet nav kas pieskata mazuli? Pie mums tā nav problēma, nāc uz Workout with baby nodarbību kopā ar savu mazuli un sportojiet kopā. Intensitāte-Vidēja.

Sun day fun day

Kā vislabāk sākt savu rītu? Ar aktīvu, uzmundrinošu nodarbību labai pašsajūtai un fiziskajai formai. Treniņš ietver sevī dažādas fiziskās aktivitātes, spēka un stiepšanās vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa soliņi, bumbas u.c. Pateicoties mūsu lieliskajiem treneriem Good morning ne tikai palīdzēs uzturēt ķermeni tonusā, bet arī pozitīvi uzlādēs Jūs visai dienai! Intensitāte – Vidēja.

TBC (Total Body Contition)

Spēka un kardio slodzes savienojums. Nodarbība ir vērsta uz visu muskuļu grupu nostiprināšanu un īpaša uzmanība vērsta problēm zonām un korsetes muskuļu nostiprināšanai.
Šī treniņa rezultātā palielināsies ķermeņa izturība un notiek spēcīgs tauku dedzināšanas effekts.
Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – hanteles, nūjas, stepa platforma u.c. Intensitāte-Vidēja.

Fit&Joy:

Vidēji intensitātes treniņš, kurā pirmo kārt stiprinam sirds un asisnsvadu sistēmu. Koncentrējamies uz ķermeņa vispārējās izturības attīstību. Un dedzinam kalorijas, lai sasniegtu mums vēlamos rezultātus un slaidu augumu. Fit&Joy nodarbība savieno dažāda fitnesa stila elementus (kardio, muskuļu tonusu, koordināciju, balansu, lokanību un stiepšanos). Treniņš iekļauj sevī gan kikboksa, fitnesa, gan arī latino kustību elementus. Fit&Joy tas ir pozitīvs garastāvokļa lādiņš ar effektīvo rezultātu. Intensitāte-Vidēja.