Vadība - 26 323 054 | Recepcija - 26 632 035

Grupu nodarbības

⚠️ATGĀDINAM⚠️ pieraksts uz nodarbībām ir OBLIGĀTS❗️ Cienīsim viens otru un ja nevari ierasties uz nodarbību-atcel savu pierakstu zvanot uz MOVE GYM recepciju❗️ne vēlāk kā 2h pirms nodarbības❗️Turpāk,ja neatcelsi savu pierakstu un neieradīsies uz nodarbību (3x ) uz nodarbībām netiksi pierakstīts❗️

☝️Lūdzu ņem vērā, ka nodarbību ilgums dažām nodarbībām ir mainījies;

☝️ģērbtuvē vienlaicīgi drīkst atrasties tikai 4 cilvēki ievērojot 2m distanci, dušas telpā tikai viena persona;

☝️ ģērbtuvē drīkst uzturēties līdz 15 min.;

☝️apmeklējot sporta klubu obligāti ievēro valstī noteiktās ārkārtas stāvokła noteikumus;

🚫sliktas pašsajūtas gadījumā SPORTA KLUBU apmeklēt AIZLIEGTS

ABL
Abs, back & legs. Vidējas intensitātes treniņš, kura laikā tiek nodarbināti kāju, preses un sēžas muskuļi. Intensitāte – Vidēja.

Vesela mugura & core 
Treniņš, kurā akcents tiek likts uz dziļo muskulatūru, kā arī preses stiprināšanu. Piemērots jebkura vecuma cilvēkiem ar jebkādu sagatavotības līmeni. Intensitāte – Zema.

Cross fitness
Šis treniņš ir izveidots uz funkcionālam kustībām, augstas intensitātes. Cross Fit var aprakstīt kā programmu spēka vingrinājumiem ar mērķi uzlabot vispārējo fizisko formu, reakciju, izturību un gatavību jebkurai fiziskai aktivitātei. Intensitāte – Augsta.

Brazilian butt+abs
Nodarbība, kas paredzēta sēžas muskuļu veidošanai un nostiprināšanai. Vingrinājumi koncentrēti uz 3 galvenajiem sēžas muskuļiem, kuri veicina sēžas muskuļu tonizēšanu, pacelšanu un gurnu apkārtmēra samazināšanu.Nodarbība iekļauj sevī arī vēdera preses vingrinājumus. Nodarbībā var tikt izmantots sporta inventārs – gumijas, stepa soliņi u.c. Intensitāte – Vidēja.

Fitness yoga
Attīsta spēku, kustību amplitūdu un locītavu lokanību. Speciāli vingrinājumi uzlabos elpšanu, koncentrēšanās spēju, emocionālo noskaņojumu, palīdzēs cīnīties ar stresu un hroniska noguruma sindromu. Intensitāte – Zema.